czwartek, 17 marca 2011

Muszelki

Nieskomplikowany i wbrew pozorom szybki przepis na zapiekane muszle makaronowe (conchiglioni) z nadzieniem serowym zaczerpnięty z niezawodnego bloga KwestiaSmaku
Pozwoliłam sobie wprowadzić drobne zmiany. Po pierwsze nadzienia wystarczyło mi na 12 muszli i tylko tyle mieści się w moim naczyniu do zapiekania (użyłam makaronu Lubella). Po drugie składniki można bez straty zastąpić  innymi: zamiast ricotty użyłam puszystego twarożku Piątnicy, a parmezan zastąpiłam pecorino. Dodałam natomiast całą kulkę mozzarelli, rezygnując przy tym z użycia białka (serowy farsz jest wystarczająco spójny). Ponieważ nadzienie ma delikatny, serowy smak, do sosu pomidorowego dodałam 2 ząbki siekanego czosnku. I proszę, co z tego wyszło...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz