niedziela, 28 sierpnia 2011

Sernik mascarpone. Z malinami.



Słodkie rzadko pojawia się na stronie, bo słodkie rzadko pojawia się w mojej kuchni, ale niekiedy ulegam. Tak jak tym razem, kiedy szukałam zastosowania dla wielkiego pojemniczka malin, który otrzymałam. Jako, że moje doświadczenia cukiernicze są raczej marne, wolałam nie ryzykować i postawić na coś pewnego. Zdecydowałam się na lekki sernik na zimno autorstwa Asi z Kwestii Smaku, pozwalając sobie jedynie na delikatne modyfikacje. Zrezygnowałam z dodawania wiórków kokosowych i aromatu waniliowego, zastępując go po prostu cukrem waniliowym. Poza tym wydaje mi się, że można dać nieco mniej cukru do masy serowej, chyba, że ktoś lubi naprawdę mocno słodkie ciasta, ale nie jest źle. Lekko słony spód na bazie pokruszonych ciastek owsianych i kwaskowate maliny, łagodzą bardzo słodką masę mascarpone. Wszyscy, którzy spróbowali, mruczeli, wieę chyba smakowało ;-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz